niedziela, 19 października 2014

Październikowe zdobycze

Na pierwszym stosiku, wszystkie trzy książki zostały zdobyte praktycznie za darmo na portalu Kultura online. Nie wiem, czy znacie ten portal, ale pokrótce wam wyjaśnię o co chodzi. Logujecie się na stronie kulturaonline.pl i poprzez oglądanie prezentacji zdobywacie punkty. Później odpowiadacie na dwa proste pytania i przyznawanych jest wam 250 punktów. Takich punktów można zdobyć chyba koło 1500. I później zaczyna się polowanie na gratisy... Nie jest to łatwe, trzeba mieć dużo czasu i praktycznie co 5 minut odświeżać stronę, bo akurat może pojawić się gratis, który można sobie zamówić. 




Anamnesis - Mat Sidac
Kolor jej serca - Barbara Mutch
Nie gaś światła - Bernard Minier






Następne stosiki to jest misz-masz. Niektóre książki kupione, niektóre z wymiany, a niektóre za punkty z finy. I jeszcze inne - wygrane w konkursach.



Weź moją duszę - Yrsa Sigurdardóttir (z finty za ok. 8 zł)
Nasze szczęśliwe dni - Julie Kibler (z finty za ok. 9 zł)
Kwiaty na poddaszu - Virginia Cleo Andrews (z wymiany)
Faza pierwsza: Niepokój - Michael Grant (z finty za ok. 6,50 zł)
Trzeci znak - Yrsa Sigurdardóttir (z finty za ok. 11 zł)



Oszust matrymonialny - Leszek Szymowski (wygrana w konkursie)
Okruchy przeszłości - Rachel Hore (z finty za ok. 11 zł)
Upiory - Jo Nesbø (z wymiany)
W proch się obrócisz - Yrsa Sigurdardóttir (z finty za ok. 9 zł)
Wszechświaty. Pamięć - Leonardo Patrignani (z wymiany)

Planuję uzbierać całą serię o Thorze autorki Yrsy Sigurdardóttir. Jak na razie mam trzy części. I na koniec miła niespodzianka od Wydawnictwa Colorful Media - dwa egzemplarze czasopisma English matters. Już zabrałam się za czytanie. 



English matters 11/2015 only Women (wydanie specjalne)
English matters 49/2014


Kiedy ja to wszystko przeczytam... Pozdrawiam :)

23 komentarze:

  1. O, właśnie czytam "Kolor jej serca" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o twórczość Yrsy Sigurdardóttir, to niestety nie przypadła mi do gustu. Ale pozostałe nabytki są jak najbardziej w kręgu moich zainteresowań. Życzę zatem miłej lektury i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne nabytki ;) Zazdroszczę wszechświatów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na mnie Gone czeka na półeczce :)

    oxu-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresuje sie tym portalem;) Zazdroszcze;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurczę, przynajmniej połowę z tych książek bym przygarnęła! :) o stronie nie słyszałam, ale pomysł super, problem tylko w tym, że czasu mam mniej niż kiedykolwiek.. cóż, może kiedys :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ Ci zazdroszczę nowych nabytków :)) Miłej lektury! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo tego wszystkiego ;) Kwiaty na poddaszu mam na półce, podobno to świetna książka. A zazdroszczę Ci Wszechświatów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa stronka, sprawdzę jak działa. Chyba kiedyś będę musiała się zalogować na fincie, bo tyle tanich książek...

    Polecam Upiory, które czytałam dawno. Chwilami można się pogubić, ale ogólnie mam dobre wrażenia po lekturze.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesujący stos :). Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tych książek czytałam tylko ,,Gone". Jestem ciekawa, czy Ci się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Kwiaty na poddaszu. Genialna książka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie bym przygarnęła "Kwiaty na poddaszu" i "Nie gaś światła". :3 Miłego czytania.
    ~Księżycowa Pani

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę książek Yrsy, gdyż planuję lepiej poznać jej twórczość :) Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tyle książek a czasu trochę mniej :( znam ten ból. Ja właśnie skończyłam czytać Gone, jest świetne.
    Pozdrawiam,

    http://zakladkarecenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy stos:D Nic tylko czekać na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, jaki piękny stosik. Życzę przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  18. Z tych książek mogę Ci tylko polecić "GONE" oraz "Wszechświaty". Gwarantuję, że są warte przeczytania :)

    Pozdrawiam,
    Alpaka

    OdpowiedzUsuń
  19. Istne perełki! Sama chciałabym zobaczyć z połowę na własnej półce ;) A już zwłaszcza ''Wszechświaty'' :D

    namalowac-swiat-slowami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Miłego czytania. Zaciekawiłaś mnie tą stroną :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawy stosik :). Polecam Gone, mi bardzo dobrze się czytało tą serię. Natomiast zaciekawił mnie Oszust matrymonialny.

    OdpowiedzUsuń
  22. "Kwiaty na poddasze" to... coś naprawdę NIEZWYKŁEGO i niesamowitego. W nieco chorej odsłonie. Patologicznej wręcz. Ale mimo wszystko, godne poznania, także serdecznie polecam. :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne stosiki :) Nic jeszcze z nich nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...