środa, 8 czerwca 2016

Podsumowanie miesiąca - maj 2016

Czas na książkowe podsumowanie kolejnego miesiąca. W maju zdecydowanie była poprawa w stosunku do miesięcy od początku roku, bo przeczytałam aż 9 książek, czyli 5 więcej niż w styczniu, lutym, marcu i kwietniu. Łącznie - 3502 stron, około 113 strony dziennie.

Książki przeze mnie przeczytane to:

1. Niebezpieczne kłamstwa - Becca Fitzpatrick
2. Czekoladowe pragnienie - Care Santos 
3. Zanim się pojawiłeś - Jojo Moyes
4. Futbol jeszcze bardziej obnażony - Anonimowy piłkarz
5. W słusznej sprawie - Diane Chamberlain
6. Zamki na piasku - Chris Bohjalian
7. Dzieci kartografa - Sarah McCoy
8. Ostatni wieczór - Sarra Manning
9. Ruiny przeszłości - Chis Bohjalian




 

Przeczytałam: 2 społeczno-obyczajowe w dawnych czasach, 3 wojenne, 2 dramaty, 1 dramat młodzieżowy, 1 sportową.

Literatura pod względem narodowości autora:
- 5 książek z literatury amerykańskiej
- 2 książki z literatury brytyjskiej
- 1 książka z literatury hiszpańskiej

Przeczytałam 6 książek z własnej kolekcji i 3 e-booki.

Mam 244 (0) obserwatorów bloga i 331 (+4) obserwatorów profilu. Ponad 112750 (+2500) osób odwiedziło mojego bloga. Średnia na dzień to 80 wyświetleń. 

17 komentarzy:

  1. Gratuluję udanego miesiąca! Żadnej z przeczytanych przez Ciebie książek nie czytałam, ale na przynajmniej 5 mam ochotę :P Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyników. Znam tylko Zanim się pojawiłeś. Cudowna książka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wynik. :) Nie czytałam wymienionych przez Ciebie książek, ale na ,,Zanim się pojawiłeś" na pewno wybiorę się do kina. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wynik! Bardzo intryguje mnie książka Niebezpieczne kłamstwa, także lecę czytać Twoją recenzję, czy warto po nią sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyniku :) "Niebezpieczne kłamstwa" mnie pozytywnie zaskoczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyniku! Oby nowy miesiąc był równie owocny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio usłyszałam, że "pożądana" liczba wyświetleń to 300 dziennie i o mało nie spadłam z krzesła :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje tylu przeczytanych książek! Widzę, że maj zdecydowanie był udanym miesiącem! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wynik! Ja z racji mojej pożal się Boże magisterki, przeczytałam bodaj jedną książkę ;D. I to w drodze do pracy, bo tak to nie miałam jak ;/. Z tych Twoich to znam tylko "Zanim się pojawiłeś", ale nie czytałam, choć w piątek idę na film ;D. Ta okładka filmowa jest przepiękna! :))

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, wszystkie wyglądają cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie szczegółowe statystyki! Gratuluję świetnego wyniku i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję tak wielu przeczytanych książek!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziś premiera filmu, a ja wciąż nie poznałam Zanim się pojawiłeś, muszę to zmienić. Gratuluję wyniku! :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dobre wyniki :)
    A u mnie konkurs. Zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...