poniedziałek, 2 stycznia 2017

Podsumowanie miesiąca - grudzień 2016

Czas na książkowe podsumowanie ostatniego miesiąca roku 2016. W grudniu przeczytałam trochę mniej książek niż w listopadzie bo 8 (-2). Łącznie - 3594 stron, około 116 stron dziennie.

Książki przeze mnie przeczytane to:

1. Palmy na śniegu - Luz  Gabas
2. Spójrz na mnie - Nicholas Sparks
3. Lion. Droga do domu - Saroo Brierley
4. Krwawy medalion - Danka Braun
5. Andumenia - Monika Glibowska
6. Siedem minut po północy - Patrick Ness
7. Słowik - Kristin Hannah
8. Zwiadowcy 6. Oblężenie Macindaw - John Flanagan






Przeczytałam: 2 społeczno-obyczajowe w dawnych czasach, 1 wojenną, 1 dramat, 1 dramat autobiograficzny, 3 fantasy.

Literatura pod względem narodowości autora:
- 2 książki z literatury polskiej
- 1 książka z literatury australijskiej
- 3 książki z literatury amerykańskiej
- 1 książka z literatury hiszpańskiej
- 1 książka z literatury indyjskiej

Przeczytałam 4 książki z własnej kolekcji i 4 e-booki.

Mam 267 (+6) obserwatorów bloga i 353 (+1) obserwatorów profilu. Ponad 139 750 (+6000) osób odwiedziło mojego bloga. Średnia na dzień to 194 wyświetlenia.

14 komentarzy:

  1. Może trochę nie na temat, ale:
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry wynik. Oby kolejny miesiąc był równie udany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ochotę na książkę Sparksa. Udanego nowego roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wynik!
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. O, 'Słowika' przeczytałaś. I jak, ciekawa książka?

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyniku :) Byłam zachwycona książką "Spójrz na mnie", a autor mnie pozytywnie zaskoczył po tylu schematycznych powieściach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wynik! Spójrz na mnie, Lion'a i Andumenię też chciałabym przeczytać :D
    Ps. Zwiadowcy ♥
    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :)
    https://recenzje-beaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Szykuję się do Słowika, bo otrzymałam go na święta i mam nadzieję, że będę zadowolona z lektury, bo czytałam o książce tyle pięknych słów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyniku :) A "Słowika" zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Siedem minut po północy - już nie mogę się doczekać paczki z tą książką w środku. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...