wtorek, 2 maja 2017

Podsumowanie miesiąca - kwiecień 2017

Czas na książkowe podsumowanie czwartego miesiąca roku 2017. W kwietniu przeczytałam trochę mniej książek, niż w poprzednich trzech miesiącach, bo 9 (-2). 

Książki przeze mnie przeczytane to:

1. Projekt królowa - Dominika Rosik
2. 13 powodów - Jay Asher
3. Kiedy byłyśmy siostrami - Marie Jansen
4.  Glory over Everything: Beyond The Kitchen House - Kathleen Grissom 
5. Victor Dixen - Fobos, tom 1
6. Chłopiec na szczycie góry - John Boyne
7. Najmroczniejszy sekret - Alex Marwood
8. Połów - Ove Løgmansbø 
9. Zwiadowcy 9. Halt w niebezpieczeństwie - John Flanagan 







Przeczytałam: 2 sci-fi dla młodzieży, 1 dramat dla młodzieży, 2 społeczno-obyczajowe w dawnych czasach, 1 wojenną, 2 thrillery, 1 fantasy. 

Literatura pod względem narodowości autora:
- 2 książka z literatury polskiej
- 1 książka z literatury amerykańskiej
- 1 książka z literatury niemieckiej
- 1 książka z literatury kanadyjskiej
- 1 książka z literatury francuskiej
- 1 książka z literatury irlandzkiej
- 1 książka z literatury brytyjskiej
- 1 książka z literatury australijskiej

Przeczytałam 3 książki z własnej kolekcji i 6 e-booków.

Mam 281 (+4) obserwatorów bloga i 364 (+0) obserwatorów profilu. Ponad 172 800 (+8 300) osób odwiedziło mojego bloga. Średnia na dzień to 380 wyświetleń.

15 komentarzy:

  1. To i tak świetny wynik! :) Mi przed maturami to udało się przeczytać tylko jedną książkę w kwietniu... Straszne... Dobrze, że już niedługo matury!:D Co do przeczytanych przez Ciebie pozycji :) Sama mam ochotę na większość z nich. Na pewno zanim sięgnę to przeczytam Twoją recenzje.

    Pozdrawiam serdecznie i życzę zaczytanego maja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Książkę Alex Marwood będę właśnie czytać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyniku :) Nie czytałam żadnej z tych książek, ale chyba się skuszę na kilka tytułów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry wynik :) Chętnie sięgnę po książkę Alex Marwood :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewięć to i tak dużo, ja chyba dwie albo trzy (:
    Niemniej nie liczy się ilość, a jakość przeczytanych, o! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo, Zwiadowcy! <3 <3 Uwielbiam ^_^
    Świetny wynik! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wynik, gratulacje. Zaczytanego maja życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spory wynik! U mnie biednie, bo 4 książki, ale kwiecień był strasznie zabiegany, więc nawet się nie dziwię, że taki wynik. ;)
    Zaczytanego maja życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę wyniku :) U mnie brak czasu i brak umiejętności gospodarowania nim spowodowały, że kwiecień był niezwykle ubogi w doznania czytelnicze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyników, u mnie tylko 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 9 książek w miesiąc to jest naprawdę dobry wynik:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Literatura polska górą! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały wynik, gratuluję. Zamierzam przeczytać książkę "Chłopiec na szczycie góry".

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...